torstai 12. syyskuuta 2013

Mielipiteitä uusista pokemoneista

No niin, nyt on aika vähän kertoa mielipidettä näistä uusista pokemoneista. En ole kauheasti millään kirjottelutuulella, joten saatan kuvailla näitä vähän lyhyesti. Sorry about that! :S

Startterit


Ensiksi tämä Chespinin uusi muoto, joka on aivan superihana! :3 En kyllä todellakaan odottanut mitään tämän näköistä otusta, mutta pakko myöntää että tuo on ihan älyttömän suloinen! Nyt se näyttää jo ihan pähkinältä, eikö? :D Tosi ihana pallero! Aww!

Fennekin oli alun perin mun lemppari näistä alotuspoksuista, mutta sen suosio mun silmissä on jotenkin pudonnut tosi alas, eikä se ole enää yhtään niin upea kuin silloin joskus. Ja tämä toka muoto jos mikä laskee tuliketun arvokkuutta ihan sikana, koska oikeesti... mikä ihmeen siivooja-rouva toi on olevinaan? xD Mun veli sano tämän nähtyään, että koko pokemon on selvästi joku piika, jolla on tuollainen karvamekko ja häntä toimii luutana. Mikä ihmeen tikku tossa sen hännässä oikeesti on olevinaan? Luudan varsi varmaan sitten. :P

Tämä toka muoto on jotenkin vaan liian erilainen Fennenkiniin verrattuna, ja koko pokemon muuttui liikaa. Oon kuitenkin onnellinen siitä, että ainakin toistaiseksi tämä on vielä pure Fire-type! En kestä enää niitä Fighting-pokemoneja! D:

Sitten vielä tämä sammakko, joka yllätti kaikki odoukseni! En mitenkään erityisesti välittänyt Froakiesta, mutta jestas kuinka upean muodon se sai! Tämä on varmaan mun lemppari näistä uusista, ainakin tällä hetkellä. :) Odotin että siitä tulee joku noiden ihme pilvien sekaan kadonnut paksu rupikonna, mutta ehei.. Saatiin jotain paljon hienompaa!

Pyroar

Oon oikeesti jostain syystä odottanut leijona-pokemonia ihan hirveän kauan! Sellaista jolla on kunnon harja, eikä mikään semmonen kuin Shinx! Nyt se sitten viimein saatiin, mutta valitettavasti olen vähän järkyttynyt. Odotin jotain vähän erilaista, mutta loppujen lopuksi Pyroar on ihan hieno. Halusin että Litleo saisi tuommoisen muodon, jolla on jättimäinen tuliharja, ja sehän tämä täsmälleen onkin! Silti, joku siinä mättää... ehkä se, että nuo harjan värit on niin räikeät, että mulle tulee siitä mieleen joku McDonald's! :P

Laama

Sitten tämä aiemmin paljastettu laama/alpakka-otus, joka ilmenikin olevan jonkin sortin villakoira. Ihan söpöhän se on, ja kiva idea että sitä voi muokata millaiseksi haluaa. Ei mikään superhieno kuitenkaan. En oikeen osaa sanoa tästä vielä mitään.

Fossiilit

Aww! Aivan superihana dinosaurus! Tahdon, tahdon, TAHDON tämän! Ihana, pikkuinen, ruskea T-Rex voi ettäää! Mä oon aivan valtava dinosaurus-fani, uskokaa tai älkää! Mainitsin jo joskus pitäväni krokotiileista, mutta dinosaurukset ovat toinen kiinnostuksen kohde. Oikeesti rakastan dinoja ihan hirveästi, ja tämä ruskea tyrannosaurus on ihana! :3

Tämä sininen ehm.. dinosaurus(?) taas on ihan söppänä myöskin, mutta jotenkin se on tosi oudon värinen. Tosi kummallinen otus kaiken kaikkiaan, mutta tykkään siitä silti jonkun verran. Ihan söpö se kai on! :3

Sinivalkoiset otukset

Nämä kaksi on sellasia tosi plääääh-pokemoneja, jotka ei herätä mussa niin minkään näköisiä tunteita. Jotenkin tosi tylsän oloisia karvaotuksia, enkä kamalasti pidä näistä. En osaa sanoa näistä kummajaisista oikeen mitään..

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä nää kaikki on ihan kivoja. Pidän eniten tuosta Chespinin uudesta muodosta. :) Samoin mustakin tuo ruskea dino on ihana! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Chespinin ihana pallo-muoto on kyllä tosi kiva! ^^ Ja ruskea dino, aawwww! Mulle se ja heti! :3

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, muistuttaa kyllä hiukan Grovylea. Tykkään tuosta Froakien uudesta muodosta tosi paljon!

      Joo, itsekin lueskelin sitä kuinka nämä tyypit ovat ihan muuttuneet tehoiltaan tuon Fairyn tultua. Muistaakseni Steel ei ole enää yhtä vahva ainakaan Dark-tyyppisiä pokeja vastaan.

      Marill kestämässä Outrageja! No huh-huh! :D

      Poista