perjantai 27. syyskuuta 2013

Hoenn: Torchic

#255 TORCHIC

Torchic on todella söpö! Mä tykkään sen designista ihan hirveästi, koska se on vaan tuollainen ihana, suloinen, pieni tipu! :3 Oranssi on yksi meikäläisen lempiväreistä, joten senkin puolesta Torchic näyttää kivalta. Lisäksi tuo töyhtö sen päässä tekee koko pokemonista tosi ihanan ja halittavan söpöläisen! :) En yleensä hehkuta pokemonien söpöyttä näin vahvasti, mutta katsokaa nyt oikeesti tuota Torchicin naamaa. Se on vaan niin suloinen!

Mutta vaikka Torchic söpö onkin, niin en hirveästi välitä siitä pokemonina. Varsinkin kun sen seuraavat muodot ovat mun mielestä ihan hirveitä! Blaziken on yksi kaikkien aikojen rumimmista pokemoneista ikinä! D: Torchicin idea on myös vähän kulunut siinä mielessä, että näitä kaikenlaisia tarunomaisia tulilintuja riittää vaikka kuinka; esimerkiksi Fenix-lintu tai sitten Basan, johon Torchic tuntuu hiukan perustuvan.

Tästä huolimatta hassua kyllä, monista muista linnunnäköisistä tulipokemoneista mä taas tykkään paljonkin, eikä niiden ideat tunnu yhtään kuluneilta. Ehkä se on vaan tämä yleinen negatiivisuus Torchicia kohtaan, joka laskee sen arvokkuutta mun silmissäni. Torchic on ihan söpö ja kiva, mutta muuten koko pokemon tuntuu olevan mulle täysin neutraali ja tylsä..

Arvosana: ★★★

_________________________________________________________________________________

#256 COMBUSKEN

Combusken on sanalla sanoen tylsä, enkä tykkää siitä juuri yhtään. Combusken on musta nimittäin ensinnäkin ihan kammottavan ruma. Ja toiseksi; se aloittaa tulistartterien Fighting-tyypitysketjun.

En voi sietää sitä, että seuraavien tulialoituspokemonien pitää olla puoliksi Fighting-tyyppisiä. Oikeasti, se ärsyttää mua tosi paljon! D: Kyllähän mä ymmärrän että näissä kolmessa seuraavassa Fighting/Fire-startterissa on ideana esitellä kaikki japanissa tutut taistelulajit (Blaziken = Karate, Infernape = Kung Fu, Emboar = Sumo) mutta silti! Millon mä saan valita tulistartterin josta mä oikeasti pidän! :S

Arvosana: ★★
_________________________________________________________________________________

#257 BLAZIKEN

Yök, yök ja vielä kerran YÖK! Blaziken on AIVAN KAMALA! Inhoan tätä pokemonia ihan hirveästi, ja toivon ettei koko otusta olisi olemassakaan! Blaziken on jotain niin hirveetä että... en keksi siitä edes tarpeeksi kamalaa sanottavaa! Vaikka se todella ansaitsisi sen! D:

Taas tappelupokemon, kuten Combuskenkin. Lisäksi todella, todella ruma design! En tiedä mikä siinä on, mutta inhoan tämän pokemonin ulkonäköä ihan järkyttävän paljon! Se ei näytä musta yhtään Torchicin muodolta, eikä edes linnulta! Samoin Blazikenin shiny-versio on tosi tylsä, eikä eroa normaalista juuri yhtään. En ehkä yleensä kiinnitä tämmöiseen huomiota, mutta Blazikenin tapauksessa haluan huomioida kaikki pikku yksityiskohdat, jotka tekevät siitä entisä kamalamman pokemonin. Ja jotta tästä otuksesta saataisiin vielä kamalampi, sille tietty annettiin vielä Mega-muoto joita muutenkin inhoan, jolloin siitä tuli entistäkin rumempi!

Blazikenin saa mun puolesta vetää vessanpöntöstä alas! En jäisi kaipaamaan yhtään. Tässä pokemonissa ei ole mitään hyvää, tai mitään positiivista. Se on pelkkä rumilus mun silmissäni. Hyh-hyh! Anteeksit kaikille jotka pitävät kyseisestä pokemonista. Tämä oli varmaan hirveä loukkaus. Pahoittelen. :D

Arvosana: ★
 


2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eijeijeiii, kehittäminen pilaa tämän muuten halittavan ihanan tipusen!

      Poista