perjantai 6. joulukuuta 2019

Luukku 6 - Sähkö

Nuorena mä vihasin sähköpokemoneja, tai oikeastaan sähkötyypin iskuja, mutta se johtui vain ja ainoastaan mun surkeasta englanninkielentaidosta ja ymmärryksestä Pokémon-pelejä kohtaan. Musta nimittäin tuntui jostain syystä, että sähkötyypin iskut menivät aina ohi. Todennäköisesti mä olen vaan käyttänyt sattumalta sellaisia iskuja joiden tarkkuus on huono - mä en nimittäin ymmärtänyt nuorempana iskujen accuracya ollenkaan, vaan katsoin ainoastaan millainen niiden power on. Tyypillistä Kawaa siis. :D Nykyään mä kuitenkin pidän sähköpokemoneista paljon. En sanoisi sähköä ihan lempityypikseni, mutta rakkauteni sitä kohtaan on ollut suuressa kasvussa. Monilla sähköpokemoneilla on mielestäni hieno design ja myös monet sähkötyypin iskut ovat lähellä mun sydäntä, esim. sellaiset kuin Thunderbolt, Zing Zap ja Volt Switch. Mä en ole lapsuuden erehdykseni takia käyttänyt hirveästi sähköpokemoneja tiimeissäni, joten olen koittanut käyttää niitä uudemmissa peleissä enemmän. Luulen että mun intoni näitä kipinöiviä otuksia kohtaan nousee vain nousemistaan lähitulevaisuudessa.

Muutama Electric-tyyppinen Pokemon joista tykkään syystä tai toisesta:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti