lauantai 14. joulukuuta 2019

Luukku 14 - Pimeys

Mun mielipiteeni Dark-tyyppisiä Pokemoneja kohtaan on itse asiassa melko sama kuin kummituspoksujen kanssa: ne ovat ihan ok kivoja, mutta mulla ei ole niistä kauheasti sanottavaa. Jos pitäisi valita, pidän kuitenkin pimeyspokemoneista kummituksia enemmän. Dark on myös sellainen tyyppi, jota olen tainnut käyttää aika vähän. Voi jopa olla, että Umbreon ja Greninja ovat ainoita Dark-tyypin poksuja, joita mulla on ollut tiimissä! Ellen nyt sitten unohda jotakuta ihan täysin. Pimeyspokemoneissa ei kuitenkaan ole mitään vikaa, vaan se on oikeastaan ihan kiva tyyppi. Mulla ei vaan ole kauheasti kokemusta niiden kanssa, joten en osaa sanoa niistä paljon mitään. Onneksi Swordissa ja Shieldissä nämä raukkaparat saivat vihdoin ja viimein salin itselleen!

Muutama Dark-tyyppinen Pokemon joista tykkään syystä tai toisesta:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti