sunnuntai 1. joulukuuta 2019

Luukku 1 - Joulukalenteri ❅


Heipparallaa!

Mä olen päättänyt tehdä tänä vuonna blogiini eräänlaisen joulukalenterin, vastapainoksi sille miten epäaktiivinen mä olen välillä ollut. Tarkoitukseni on julkaista joka päivä uusi lyhyt postaus, joissa on teemana eri Pokémon-tyypeistä puhuminen. Aion siis kirjoittaa lyhyesti jokaisesta eri tyypistä, sekä luetella muutamia Pokémoneja jotka kuuluvat kyseisiin tyyppeihin, ja joista tykkään erinäisistä syistä. Ei siis mitään kummoista, mutta halusin koittaa tehdä tästä joulukuusta vähän aktiivisemman. Olen kirjoittanut osan postauksista jo etukäteen marraskuun puolella, joten niissä ei ole ollenkaan kahdeksannen sukupolven uusia Pokémoneja, ja teksteissäni saattaa olla pieniä ristiriitoja Swordin ja Shieldin kanssa, mutta muuten ne ovat mielipiteineen ja asiasisältöineen täysin ajan tasalla. Tai ainakin pitäisi olla. :D (Ja muistakaa jälleen, että nämä tulevat olemaan mun tänhetkisiä mielipiteitä ja voivat muuttua jatkossa paljonkin.)

Koska Pokémon-tyyppejä on vain 18, eikä luonnollisesti silloin 24 luukkua jouluun asti täyty, on mahdollista että osa näistä luukkupostauksista on välillä jotain muita postauksia. Toisaalta, jos aikani ja voimani ovat yhtä rajallisia nyt joulun alla kuin aiemminkin, saattaa myös olla etten saa kirjoitettua muita kuin nämä 18 luukkua, jolloin joulukalenteri jää harmi kyllä vähän vajaaksi. Toivon kuitenkin ettei näin käy, ja koitan välttää sitä niin hyvin kuin pystyn. Kaikesta huolimatta, oikein ihanaa joulunodotusta teille kaikille! Toivottavasti näistä mun luukuista on teille iloa ja jaksatte lueskella niitä! Huomenna tulee ensimmäinen tyyppipostaus. :)

2 kommenttia:

  1. Mahtavaa et vaikka sun omat voimavarat onkin vähissä, jaksat silti tehä tän! Innolla ootan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Toivottavasti tykkäät lukea!

      Poista