perjantai 13. joulukuuta 2019

Luukku 13 - Kummitus

Kummituspokemonit ovat melko harvinaisia ja ne ovatkin tällä hetkellä toiseksi pienin tyyppiryhmä. Tämä on ehkä yksi syy siihen, miksi mä olen käyttänyt loppujen lopuksi aika vähän Ghost-tyyppisiä Pokemoneja. Todellakin, kun katson kummituspokemonien listaa, huomaan että siellä taitaa olla vaivaiset kolme poksua, jotka mulla on ollut käytössä! Tästä huolimatta, kummitus ei ole mitenkään huono tyyppi. Mutta pakko myöntää, ettei se ole koskaan ollut mun mikään suurin suosikki. Kummituspokemonit ovat mystisiä ja niitä löytyy yleensä lähinnä jostain tietystä paikasta peleissä, esim. hylätyistä rakennuksista tai hautausmailta. Ja vaikka näissä hirvityksissä ei tosiaan ole mitään vikaa, en oikeastaan keksi niistä kauheasti mitään sanottavaa. Ghost-tyyppi on ihan ok tyypitys, johon kuuluu hienoja Pokemoneja, mutta siihen se mun kohdalla aikalailla jääkin. Ehkä mun pitäisi koittaa käytää niitä enemmän.

Muutama Ghost-tyyppinen Pokemon joista tykkään syystä tai toisesta:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti