torstai 5. joulukuuta 2019

Luukku 5 - Vesi

Vesipokemoneja on paljon ja olen huomannut niiden olevan monien suosiossa. Jostain syystä aina kun kysyn joltakulta mikä on hänen lempivärinsä, mulle vastataan sininen, ja aina kun kysyn jonkun lempi pokemontyyppiä, mulle vastataan vesi. :D Jokin näissä merenalaisissa olennoissa siis selvästi viehättää ja ehkä yksi syy siihen on niiden monipuolinen kirjo. Vesi on yleisin pokemontyyppi, joten siihen sisältyy paljon erilaisia Pokemoneja. Sieltä on varmasti helppo poimia monta suosikkia. Itsellä veden kanssa on kuitenkin vähän erilainen suhde. En mitenkään inhoa vesipokemoneja, en missään tapauksessa, mutta mun silmissä vesi on aina ollut vähän tylsä tyyppi. Ehkä juuri sen yleisyyden vuoksi. Monet vesipokemonit ovat erilaisia kaloja, missä ei tietenkään ole mitään vikaa, mutta samalla se on vähän tylsää. On kuitenkin monia vesipokemoneja joita mä rakastan tosi paljon, enkä nyt mitenkään väitä että kalapoksuja pitäisi olla vähemmän. Sehän on vain hyvä ja aitoa, että Pokemon-maailmankin meri on täynnä erilaisia kaloja. ;D Mutta silti vesi ei yllä esim. aloituspokemontyypeissä ihan ruohon ja tulen tasolle, vaikka mulla ei edelleenkään ole mitään vesipokemoneja vastaan. Meinaan, mun suosikkipokemonkin on vesityyppiä ja The Blue Salamander - blogin nimi, värimaailma ja teema ovat aika vesipainotteisia. :D Joten antaa tulla vain lisää kalapokemoneja, kyllä Pokemonmeressä ja mun sydämessä niille tilaa riittää!

Muutama Water-tyyppinen Pokemon joista tykkään syystä tai toisesta:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti