keskiviikko 11. joulukuuta 2019

Luukku 11 - Ötökkä

Ötökkä- tai hyönteistyyppiä pidetään yleisesti aika huonona tyyppinä. Olen nähnyt kymmeniä kertoja jonkun nauravan ötökkäpokemoneista pitäville ja esim. Johton salijohtaja Bugsylle nauretaan yleisesti tämän huonon tyyppierikoistumisen takia. Mä en kuitenkaan kuulu näihin ihmisiin, vaan olen ihan toista maata. Toki ötökkä ei ole mikään maailman voimakkain tyypitys, mutta mä itse asiassa rakastan ötökkäpokemoneja! Ehkä mä osittain pidän niistä juuri sen takia, että ne ovat tyyppimaailman underdogeja - aliarvostettuja raukkaparkoja. Suurin syy mun rakkaudelle tätä tyyppiä kohtaan on kuitenkin ötökkäpokemonien designit. Jostain syystä mun mielestä tosi monella ötökkäpokemonilla on aivan upea design! Ne ovat jotenkin niin värikkäitä ja tyylikkäitä, tai kauniita ja suloisia. Tämä on hassua siinä mielessä, että mä vihaan tosimaailman hyönteisiä yli kaiken, ja mulla on esimerkiksi voimakas araknofobia. Jostain syystä Pokemonmaailman ötökät kuitenkin viehättävät mua suuresti ja voinkin hyvillä mielin sanoa, että Bug on yksi lempityypeistäni. :D Ei se ihan kärjessä ole, mutta pidän siitä huomattavasti ja tykkään käyttää ötökkäpoksuja tiimeissäni, vaikka ne sitten olisivatkin vähän heikompia otuksia.

Muutama Bug-tyyppinen Pokemon joista tykkään syystä tai toisesta:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti