sunnuntai 15. joulukuuta 2019

Luukku 15 - Teräs

Teräs oli aikoinaan pitkään mun lempityyppi, joten pidän siitä edelleen kovasti. Jostain syystä mun mielestä lapsena teräspokemonit olivat vaan tosi mageita, koska ne olivat melko harvinaisia ja jotenkin vaan cooleja designeiltaan. :D Taisin pelata Pokemonia viidenteen sukupolveen asti niin, että jokaisesta tiimistäni tuli löytyä vähintään yksi teräspokemon. Mutta koska teräspokemoneja oli aika vähän, käytin jonkin verran sellaisiakin poksuja, joita en normaalisti ikinä olisi ottanut tiimiini. Joten ehkä ihan hyvä että mä tein niin, koska tulipahan siten kokeiltua vähän erikoisempiakin otuksia. Nykyään en fanita Steel-poksuja ihan samalla tavalla, mutta tämän lapsuudenrakkauteni takia niillä on edelleen oma paikkansa mun sydämessä. Oikein kiva tyypitys siis, mutta toivoisin että siihen kuuluisi vähän enemmän Pokemoneja, joista oikeasti todella tykkään. Osalla on upeita designeja, mutta suurin osa on mulle nykyään aika meh...

Muutama Steel-tyypinen Pokemon joista tykkään syystä tai toisesta:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti