tiistai 3. joulukuuta 2019

Luukku 3 - Ruoho

Jos totta puhutaan, mun on aina ollut kauhean hankala nimetä mikä kaikista Pokemon-tyypeistä on mun ykkössuosikkini. Nuorena tykkäsin tosi paljon terästyypistä, ja vaikka edelleen pidän siitä, en sanoisi sitä enää lempityypikseni. Sen sijaan mun on ollut pitkään hankala sanoa mikä olisi sellainen tyyppi, jota voisin kutsua lempparikseni. Yleensä kuitenkin jos joku sitä multa kysyy, saatan hyvinkin vastata ruoho. Grass-tyyppi ei ole mikään maailman voimakkain ja sillä on mun makuuni vähän turhan paljon heikkouksia, mutta pidän siitä silti. Eniten ruohopokemoneissa mua varmaan houkuttaa oma innostukseni ja läheisyyteni luontoon. Jos eläisin Pokemon-maailmassa, voisin hyvinkin kuvitella omaavani valtavan puutarhan johon toivottaisin kaikki lähialueen ruohopokemonit tervetulleiksi hengailemaan. :D Myöskin jos joku nykyään kysyisi multa minkä tyypin salipäällikkö olisin, sanoisin silloinkin varmaan ruoho. Monilla ruohopokemoneilla on mielestäni kiva design ja joukosta löytyy varsin voimakkaitakin poksuja. Lisäksi mulle tulee mieleen monta ruohotyypin iskua joita tykkään käytää, esim. Seed Bomb, Energy Ball, Giga Drain ja Leaf Blade. Ja ei saa unohtaa Solar Beamia joka oli lapsena mun silmissä yksi mageimmista iskuista ikinä, kiitos animen jakson jossa Ashin Bulbasaur oppii sen eeppisesti. :D Mutta joo, ruohopokemonit ovat varmaan eniten se mun juttu, joten rakkauteni niitä kohtaan on varsin voimakas. <3

Muutama Grass-tyyppinen Pokemon joista tykkään syystä tai toisesta:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti