keskiviikko 18. joulukuuta 2019

Luukku 18 - Lohikäärme

Lohikäärmeet ovat lapsesta asti olleet mulle todella läheinen asia. Pelkästään mun blogin perusteella voi päätellä, että mä rakastan kaikenlaisia liskoja ja matelijoita, eivätkä uljaat tarunomaiset lohikäärmeetkään ole siitä mikään poikkeus. Suurin osa mun lähipiiristä tietää, että lohikäärmeet ovat mun juttu, ja Pokemonmaailmassa Charizard on ollut melkein 20 vuotta mun lempipokemon nimenomaan koska se on lohikäärme! (Ei ehkä tyypiltään mutta ymmärrätte varmasti mitä tarkotan.) Tästä huolimatta, en pitkään pitänyt lohikäärmepokemoneista melkein ollenkaan, vaan se oli yksi vähiten pitämiäni tyyppejä. Tämä johtui kuitenkin enemmän siitä, että pidin niitä ylihypetettyinä, liian vahvoina ja suosittuina, ja sen vuoksi kyllästyin näkemään niitä joka paikassa. Kun nämä hirmuliskot saivat kuitenkin Fairy-tyypin uudeksi heikkoudekseen, olen tykännyt niistä heti enemmän. Ovathan ne edelleen tosi vahvoja ja suosittuja, mutta jostain syystä ne ovat viimein alkaneet lämmetä mulle. En sano lohikäärmettä lempityypikseni, mutta se ei todellakaan ole enää huonoimmasta päästä. Toivon että me saadaan jatkossa enemmän lisää ei-pseudo tai -legendaarisia lohikäärmepoksuja. Niin ja lohikäärmetyyppisillä Pokemoneilla on myös tosi paljon upeita designeja, joten plussaa siitä!

Muutama Dragon-tyyppinen Pokemon joista tykkään syystä tai toisesta:

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti