lauantai 21. joulukuuta 2013

Top 10 Jääpokemonit - Osa 9

02. SPHEAL 


Spheal on yksi suloisimmista pokemoneista ikinä! Jos joku pokemon pitäisi valita kaikkein söpöimmäksi, niin Spheal voittaisi sen kisan kyllä varmasti. :D Spheal on todella söpö senkin puolesta, että se näyttää ihan joltain pieneltä vauva-pokemonilta. Spheal ei osaa edes uida kunnolla, vaan liikkuu paremmin pyörien jäisellä maalla.

Olen halunnut Sphealia johonkin tiimeistäni ikuisuuden! Mutta sitä ei ole koskaan tullut pyydystettyä syystä tai toisesta. Muistan parhaiten pettymykseni Planitumia pelatessa, kun tajusin ettei Sphealia saakaan ennen Elite Fouria (paitsi breedaamalla jota en harrasta). Olin suunnitellut ottavani sen kuudenneksi pokemoniksi tiimiini, mutta sen paikan saikin silloin Glaceon.

Mutta nyt mun aikani on tullut! Aion nimittäin ottaa Sphealin tiimiini Pokemon White kakkosessa! Sen saa kuitenkin vasta ihan pelin loppuäässä ja ainoastaan talvella joten... Talvi on ikävällä tavalla loppumassa, joten mun pitää pitää pelissä aikamoinen tauko jotta saan hommattua Sphealin. Miksi sen saaminen tiimiin on niin hankalaa? Koko pokemon on mulle vaan suuri riesa! :P

Mutta silti se on mulle rakas pokemon, jonka söpöyttä voisin korostaa ja hehkuttaa ihan loputtomiin. Joku tässä kuutissa vaan saa mut pitämään siitä ihan hirveästi. :3
...Mulla on muuten tavallista surkeampi nettiyhteys tällä hetkellä, joten vastailen uusimpiin kommentteihin vasta joskus myöhemmin.

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, joo tiedän kyllä että sen saa helposti sillä lailla. Mä taisin vähän liiotella tossa kirjotuksessa, koska mulla on tapana tehdä sellaista. :D Jos mä ihan tosissani sen Sphealin haluan, niin saan sen kyllä varmasti ihan helposti.

      Mä en tykkää breedata enkä tradeta pokemoneja. Mun mielestä ne on paljon kivempaa pyydystää itse jostakin. Kaikkia pokemoneja ei tietty saa näin, mutta ei se mua haittaa. :)

      Aww, mäki haluan Spheal-figuurin!

      Poista