sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Top 10 Jääpokemonit - Osa 1

Heippa kaikki! Oikein mahtavaa joulunodotusta! :D

Joulukuun kunniaksi on kyllä pakko kirjottaa jotakin, joten päätin aloittaa tämmöisen pienen Top 10-listan, jota aion jatkaa pitkin joulukuuta. Aion listata kymmenen meikäläisen suosikki-pokemonia, jotka ovat Ice-tyyppiä. Kirjoitan joka kerta aina jostakin jää-pokemonista, ja jatkan listaa tosiaan pitkin joulukuuta aina sinne Jouluun asti. Koska näitä kirjotuksia on vain kymmenen, niin niitä ei tosiaan tule joka päivä, mutta aina silloin tällöin. Toivottavasti tajusitte mitä mä yritän tässä saada sanottua. :D Aloitetaan kuitenkin:

10. GLACEON


Glaceon ei ole mikään mun lemppari Eeveen muodoista, vaan oikeastaan aika pohjalla verrattuna muihin Eeveelutioneihin. Silti Glaceonissa on jotakin mistä tykkään tosi paljon. Olen ainakin suuri kissa-fani, joten sen puolesta ainakin pidän automaattisesti kaikista Eeveen mudoista. Hehe. :)

Mä muuten rakastan piirtämistä, ja yritin piirtää teille hienon kuvan Glaceonista tätä postausta varten, mutta en ehtinyt saada sitä valmiiksi. Hööh! Ehkä laitan sen tänne joku toinen päivä. :D


Joitakin tämä listan tulevia pokemoneja mulla ei ole ikinä ollut tiimissä, mutta mulla oli Glaceon Pokemon Platinumissa. Mulla oli silloin aika tukala tilanne, koska halusin hirveästi jää-pokemonin tiimiini, mutta sellaisen hankkiminen olikin vähän hankalampaa kuin mitä mä luulin. Halusin nimittäin aivan hirveästi yhden lemppari jääpokemoneistani tiimiini, mutta sain selville että kyseisen otuksen saa vasta Elite Fourin jälkeen. Ja halusin sen tietenkin ennen sitä! Se pokemon oli Spheal. :3

Lähdin sitten metsästämään jotain Cloysteria ja Dewgongia, mutta niidenkin hankkimisessa oli jotain vaikeuksia. Tyydyin sitten lopulta ottammaan jostain kaupungista saamani Eeveen tiimiin, ja kehitin sen Glaceoniksi. Olihan se ihan kiva pokemon tiimissä, mutta olisin kyllä ihan hirveästi tahtonut Sphealin. Aion pyydystää Sphealin toivottavasti Pokemon White kakkosessa. ;)

Mutta siis yleisesti sanoisin Glaceonista sen olevan ihan söpö ja kiva pokemon, jota tykkäsin pitää tiimissä, ja jonka suosio on selkeästi kasvamassa mun silmissäni tällä hetkellä. Ehkä vielä jonain päivänä pidän siitä vielä enemmän kuin nyt! Muuta en tästä kissasta sitten osaakaan sanoa. :P


6 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu! Glaceon ja Pikachu ovat kyllä molemmat kivoja pokemoneja! :D

      Poista
  2. Kiva teksti taas, Kawa! Kiva idea tämä Top 10-lista.
    Mahtaako Spheal olla sitten tämän listan ykkösenä? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :)
      En kerro vielä! Saat nähdä sitten lähempänä Joulua. ;)

      Poista
  3. No olihan se melkein! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mutta ei ihan. ;) Laprasta ei vaan voita mikään!

      Poista