perjantai 1. huhtikuuta 2016

Pokemon Sun & Pokemon Moon gameplay! (APRILLIA)

http://i1331.photobucket.com/albums/w598/Kawa004/Pokemon%20XY/pokemon_sun_moon.0.0_zpsa0fheeeq.jpg

APRILLIA! Menikö kukaan lankaan? :D

Vautsi vau! Odotin innolla tämän viikon sunnuntaita, koska silloin tulee eräs japanilainen ohjelma, Gathering at the Pokémon House. Ohjelmassa ilmeisesti puhutaan aina Pokemonista ja kaikista siihen liittyvistä asioista. Meille ilmoitettiin että ensi sunnuntaina ohjelmassa puhutaan uusista peleistä Pokemon Sun ja Pokemon Moon, mitä mä olen odottanut kuin kuuta nousevaa. No pun intended. Olen toivonut kovasti että silloin paljastetaan vaikkapa seitsemännen sukupolven aloituspokemonit, koska jonkinlaista gameplaytakin on kuitenkin vissiin luvassa.

Mutta enpä olisi arvannut, että me saatiin uutta videomateriaalia peleistä jo nyt pari päivää aiemmin! Hurraa! Mä olen ihan innoissani! :D Sitä videota ei saa ilmeisesti jakaa missään muualla kuin sillä sivulla jossa se paljastettiin, joten en laita sitä tänne. Sen sijaan videon voi katsoa tästä linkistä.

Mitäs sanotte? Eikö näytäkin ihan mahtavalta? Pakko myöntää että tuon videon nähtyäni odotan entistä innokkaamin Pokemon Sun ja Moon-pelejä! Kaikki mitä siinä näytettiin näyttää tosi lupaavalta. Harmi vaan että videopätkä on tosi lyhyt, eikä siinä näytetä mitään uusia Pokemoneja, mutta ainakin pelihahmon kustomointi on tullut takaisin ja muutama saleistakin taidettiin näyttää ihan nopeasti. Puhun videosta tarkemmin lisää huomenna, koska tällä hetkellä mulla on ihan hirveä kiire. Halusin vaan postata äkkiä tällaisen pienen päivityksen. :)

Mitä mieltä te lukijat olette videosta? Oletteko ihan innoissanne?

1 kommentti: