perjantai 11. lokakuuta 2013

Kalos-pokemonit ollaan julkaistu!

*SPOILEREITA POKEMONEISTA*

Sooner than I thought...

Kirjotin tuon edellisen postaukseni vaan noin 30 minuuttia sitten, ja nyt huomasin että hitto vieköön, ne rumat pokemonit todella ovat oikeita! Ääääk! D: No, eipähän enää tarvitse pelätä pokemon-spoilereita.

Tarkoitan noilla rumilla pokemoneilla lähinnä noita Chespinin, Fennekinin ja Froakien viimeisiä muotoja, joista en pidä ollenkaan! Miksi ne piti laittaa puoliksi Fighting-, Psychic- ja Dark-tyyppisiksi? Se ärsyttää mua jotenkin suuresti! -.- Pidän vaan niin paljon enemmän siitä, kuin alotuspokemonit pysyvät "yksi-tyyppisinä".
 Lisäksi musta varsinkin Frogadier lupaili jotain hienoa, mutta saatiinkin tuollainen kieleensä kietoutunut rumilus. Samoin tuo Delphoxin kauhea mekko on vähän pettymys, enkä halua edes lähteä puhumaan siitä, kuinka hirveä ja ruma tuo Chesnaught on söpön pallo-Quilladinin jälkeen. Mun mielestä näissä starttereissa oli potentiaalia niin paljon hienompaan, etten oikein pidä tästä lopputuloksesta ollenkaan. Voihan se toki olla, että tämä on vaan alkujärkytystä, mutta en ainakaan tällä hetkellä voi sanoa muuta kuin sen, että nämä ovat kaikkien aikojen kamalimmat startteri-pokemonit ikinä! D:

No joo, toivottavasti noihin tottuu. En nimittäin pitänyt esimerkiksi Samurottista yhtään aluksi, mutta nykyään lähes rakastan sitä. Johtuu ehkä siitä, että se on mulla tiimissä Pokemon Whitessa. Samastun aina mun tiimissä olleisiin pokemonihin ihan uudella tavalla. Heheh. :)

Kirjotan noista kaikista Kalos-pokemoneista tarkan arvosanan sitten joskus samalla tavalla kun olen jo näistä monista aloituspokemoneista kirjotellutkin, mutta saatan pika-arvostella ne jo aikaisemmin lyhyesti ja ytimekkäästi.

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on. Ihan kauhean rumia ovat nuokin Mega-muodot mun mielestäni. Miksi mun lempparipokemon Aggroniinkin piti mennä koskemaan? D:

      Poista