lauantai 2. marraskuuta 2013

Sinnoh: Turtwig

#387 TURTWIG

Turtwig oli aikoinaan yksi mun suosikkipokemoneista, mutta jostain syystä ajan myötä sen viehätys laski mun silmissäni. Nykyään pidän sitä ihan mukavana ja söpönä pokemonina, mutta en tykkää siitä yhtä paljon kuin aluksi. Sanoin aina nuorempana Turtwigin olevan mun lempipokemon, mutta nykyään mun mielipiteeni on kyllä erilainen. (Charmandeeeer!! :3)

Mulla oli Turtwig aikoinaan alotuspokemonina Pokemon Platinumissa, mutta mä menin pilaamaan sen tosi pahasti. Heitin nimittäin sille kaikki turhanpäiväiset iskut, niin kuin Cutin ja jonkun Strengthin, jotka osoittautuivat myöhemmin Torterralla tosi huonoiksi. Ei se raukka osannut lopulta paljon mitään, eikä siitä ollut kauheasti hyötyä tiimissä. :S Voi mua tyhmää!

Arvosana: ★★★★
___________________________________________________________________________________

#388 GROTLE

Grotle on vähän tylsä. Se on musta aika rumakin tuon söpön Turtwigin jälkeen. Onhan nuo pensaat sen selässä ihan hauskat, mutta muuten en vaan tykkää tästä pokemonista juuri yhtään. Se näyttää ihan kivalta Sugimori-artissa, mutta Animessa se on sellainen tönkkö kummallisuus.

Arvosana: ★★
___________________________________________________________________________________

#389 TORTERRA

Torterra taas on tosi kiva pokemon! Pidän ihan hirveästi siitä, että tuossa sen selässä kasvaa ikään kuin pieni metsä. Sitähän sanotaankin että monet pokemonit muuttavat Torterran selkään asumaan, ja elävät siellä koko ikänsä liikkuen ruohopokemonin mukana. Se on musta tosi hauska ja söpö idea.

Lisäksi Torterralla on kiva tyypitys, ja pidän sen ulkonäöstäkin tosi paljon. Harmi että mä menin silloin aikoinaan Platinumissa pilaamaan mun Torterrani. Se oli mun tiimin huonoin pokemon, vaikka yleensä startteri tuppaa olemaan se vahvin ja paras. :P

Arvosana: ★★★★

6 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Toivottavasti sä käytit sitä paremmin kuin mä! xD

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. Hahah! Voi että miten tyhmä mä olin vielä joskus mun pokemonien kanssa! :D

      Poista