keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Kanto: Squirtle

#007 SQUIRTLE

Squirtle on tosi kiva pokemon, mutta huomioin sitä ihan liian vähän. Mulla tuntuu käyvän samalla tavalla useinkin kaikkien vesistartterien kanssa. En vaan huomaakaan miten paljon pidän niistä, ennen kun alan kirjottamaan niistä tänne. :D

Squirtle on mulle tuollainen hyväntuulen-pokemon. Sen naaman näkeminen saa aina hymyn huulille, jostain oudosta syystä. Jotenkin mulla on yleisesti vaan Squirtlesta niin sellainen positiivinen ja iloinen kuva. Se johtuu varmaan Ashin Squirtlen iloisesta ja keppostelevasta luonteesta. Rakastan muuten Ashin Squirtlea, ihan vaan niiden aurinkolasian takia. :D On se vaan niin ihana.

Arvosana: ★★★★
___________________________________________________________________________________

#008 WARTORTLE

Wartortle on sitten taas toooosi tylsä. En pidä siitä oikein yhtään, ja olenkin aina jo pienestä pitäen inhonnut sitä. En tiedä mikä siinä on, mutta Wartortle on musta vaan täysin tylsä ja ruma pokemon. En vaan tykkää vaikka katsoisin sitä miten päin tahansa. Ei se kuitenkaan ole mistään kamalimmasta päästä, mutta joku siinä vaan mättää ja pahasti.

Arvosana: ★★
___________________________________________________________________________________

#009 BLASTOISE

Blastoise on myös vähän tylsä. Ihan hienothan nuo sen mahtipontiset vesitykit ovat, mutta muuten en oikein tykkää. Olen maininnut täällä useamminkin, kuinka mulle tulee noista Blastoisen kummallisista käsistä ainoastaan mieleen se Michelin-liikkeen rengas-ukko. Haha. :D Ehkä mä en sen takia voi ottaa tätä pokemonia kovinkaan vakavasti. Pidän ihme kyllä sen Mega-muodosta paljonkin - suorastaan enemmän kun tästä tavallisesta Blastoisesta.

Arvosana: ★★

1 kommentti: