torstai 21. marraskuuta 2013

Kanto: Caterpie

#010 CATERPIE

Caterpie on oikein suloinen je herttainen pikku toukka. :3 Näitä erilaisia toukkiahan riittää, mutta kyllä Caterpie on yksi parhaista heti Wurmplen rinnalla. Se on vaan niin söpö, varsinkin Animessa. Kuten Ashinkin tapauksessa, myös meikäläisen ensimmäinen pyydystetty pokemon oli Caterpie. Oi niitä aikoja! :D Mua muuten ihan särkee päähän kun yritän tässä muistella, että minkä nimen mä annoin sille. Kuinka mä en voi muistaa sitä! Aaaah!

Aloituspokemonini Charmander oli joka tapauksessa Pablo, ja kolmas pyydystämäni pokemon Pidgey oli nimeltään Hermanni. :D Mulla oli Butterfree tiimissä ihan pelin loppuun asti, vaikka vielä silloin vuosia sitten mulla oli tapana heittää suurin osa pokemoneista vaan tietokoneelle lojumaan. Varsinkin ne ensimmäisiltä Routeilta pyydystetyt.

Arvosana: ★★★★
___________________________________________________________________________________

#011 METAPOD

Mitä tämmöisestä möykystä voi edes sanoa? :D Onhan Metapod omalla tavallaan kai ihan herttainen, mutta vaikea tuollaisesta ilmeettömästä kotelosta mitään on sanoa. Metapod on joka tapauksessa jäänyt mulle hyvällä tavalla mieleen Animesta, missä sen kehittyminen Butterfreeksi oli kyllä tosi kaunis ja unohtumaton kokemus. Se oli silloin joskus pienempänä aina niin siistiä kun Ashin pokemon kehittyi. :)

Luulin muuten varmaan ainakin johonkin 15-vuotiaaksi asti, että Metapod on ihan erinäköinen. Ajattelin sen enemmänkin kuunsirppinä, enkä kotelona, ja se möykky siinä sen selässä oli mun mielestä sen kuun nenä. xD Vasta myöhemmin katsoessani Animea tajusin, että koko pokemonhan on oikeasti ihan eripäin ja ihan toisennäköinen. Se oli kyllä shokki!

Arvosana: ★★★
___________________________________________________________________________________

#012 BUTTERFREE

Butterfree on ihana. Se on tosi suloinen ja nätti Pokemon, josta tykkään tosi paljon. Varmaan kaikista perhos-pokemoneista paras! :) Myös tämä ötiäinen on jäänyt parhaiten mieleen Animesta, varsinkin siitä jaksosta missä Ash vapautti sen. Mä oon niin herkkä, että itken sen kohtauksen nähdessäni vieläkin. :D

Meinaan kamoon ihmiset! Se oli kuitenkin Ashin ensimmäinen napattu pokemon! Ja 10-vuotiaan on varmaan aika vaikea tehdä noinkin suuri päätös, että antaa pokemoninsa lentää vapauteen. Se oli hieno ja jalo teko goddammit sentään!! xD Voi kun Butterfreeta nähtäisiin vielä joskus Animessa...

Arvosana: ★★★★★

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olet ihan oikeassa. Siinä oli tosiaan virhe, mutta korjasin sen. Kiitos kun huomautit! :D Vaikka periaatteessa mä tarkotinkin tuossa ensimmäistä pyydystettyä pokemonia, mutta ehkä sen tajuaa nyt paremmin. Kiitos huomautuksesta, Tapsa! :)

      Poista
  2. Butterfree on kyllä ihana! Ja Ash oli tosiaan urhea kun päästi pokemoninsa menemään.

    VastaaPoista