keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Kanto: Charmander

#004 CHARMANDER

Charmander on mun ehdoton lempipokemonini aina ja ikuisesti. Se on aivan käsittämättömän ihana poke, jota rakastan ihan liikaa! :) Pelkkä Charmanderin kuvan näkeminen saa mut hymyilemään, koska se on vaan niin suloinen ja ihana. Yksikään pokemon ei IKINÄ tule viemään Charmanderin ykköspaikkaa mun lempipokemon-listassani. Charmanderilla on niin suuri paikka mun sydämessäni, etten tiedä miten sitä kuvailisin. :3

Charmander on ollut mulle tärkeä jo pienenä lapsena, jolloin se oli heti mun suosikkini kaikista taskuhirviöistä. Jaksoin fanittaa sitä ihan hirveästi, ja rakastin nähdä Ashin Charmanderia sarjassa enemmän kuin mitään muuta. Rakkaus tähän tuliliskoon säilyi ikuisesti, ja siksi mä pidän siitä edelleen. Charmander on paras. Piste.

Arvosana: ★★★★★
___________________________________________________________________________________

#005 CHARMELEON

Charmeleon sitten taas on vähän erilainen tapaus. Jostain syystä pidän siitä paljon sen muita muotoja vähemmän. Pienenä jopa inhosin sitä, mutta nykyään mä olen oppinut tykkäämään kyseisestä pokemonista. Onhan se ihan söpö, mutta jostain syystä se ei herätä mussa juurikaan mitään tunteita. Kaipa mä voisin sanoa Charmeleonin olevan vähän tylsä...

Arvosana: ★★★★
___________________________________________________________________________________

#006 CHARIZARD

Sitten toinen valtava rakkauden kohteeni! Charmander on ehkä ykkönen, mutta Charizard tulee kyllä heti sen kintereillä mun lemppareissa. Charizard on aivan tavattoman söpö, mutta samaan aikaan tosi voimakas ja mahtava. Tuollainen badass, hehe. :D Mä ja mun rakkauteni kaikkiin liskoihin... Lisäksi fanitan suurella sydämellä lohikäärmeitä, joten mun on suorastaan pakko rakastaa Charizardia. :3

Lisäksi mun suosikkini Ashin pokemoneista on tämän Charizard. Se on vaan samaan aikaan niin ihana, mielenkiintoinen, nostalginen ja voimakas tyyppi että huh-huh sentään. Charizardin koko tarina Animen edetessä on aina herättänyt mielenkiintoa ja kysymyksiä mussa. Ehkä mun pitäisi puhua tästä Ashin Charizardista vähän enemmän toisessa postauksessa, koska mulla riittäisi siitä tosi paljon sanottavaa. :)

Arvosana: ★★★★★

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on varmaan ollut monien lemppari. Myös juuri tuon Ashin Charizardinkin takia varmasti. :)

      Poista