lauantai 23. marraskuuta 2013

100. postaus!

Noin 9 kuukautta ja 99 postausta takana. Monta seuraajaa ja pian jo 10 000 sivun katselua! Haluan vaan sanoa, että tämä blogin kirjottaminen on ollut mahtavaa! Olen tosi iloinen että aloitin tämän silloin maaliskuussa, koska mulla on tästä pelkkiä hyviä kokemuksia. En olisi ikinä arvannut että näin moni oikeasti lukee tätä blogia. Haluaisin halata jokaista seuraajaani, koska olen tosi kiitollinen kaikesta. Blogin seuraamisesta, lukemisesta ja kommenttien kirjottamisesta varsinkin!

Kiitos siis tosi paljon kaikille. Blogin kirjottaminen on ollut todella mukavaa, ja aion varmasti jatkaa tätä vielä vuosia eteenpäin! On tosi kiva tietää, että Pokemon-fanien joukossa on näin paljon kivoja ja mahtavia ihmisiä. :)

Kawa is very happy!

Kiitos kaikille! I love you guys!

8 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! :)
      Tässä sulle sitten Wooper-hali, kun se on mun profiilikuva. :D

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    4. Hahah, voi ei! Mä en tajunnu ollenkaan! :D
      No mutta, samapa tuo. Saitpahan Wooper-halin, heheh. ^^

      Poista
  2. Voi kiitos tosi paljon! Todella kiva kuulla! :)

    VastaaPoista