keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Pokemon-purkkaa

Sori etten ole kirjotellut tänne hirveästi pitkään aikaan, mutta kun ei ole aikaa! Äääääähh! D: Mutta hei, katsokaapa mitä mä löysin:


Hahah! xD Haluaisin kyllä ehdottomasti maistaa noita. Ihan vaan tuon Pokemon-teeman vuoksi. Hyvää mainontaa! Uppoaa ainakin muhun täydellisesti. ;) No mutta, toivottavasti mulle tulee pian aikaa kirjotella vähän enemmän juttuja taas tänne blogiin, ja pelailla Pokemoniakin lisää!

Random-asiana voisin muuten mainita vielä sellaisen, että pahoittelen tämän blogin valtavaa kirjotusvirheiden määrää! Mulla on lievä lukihäiriö siinä mielessä, etten huomaa kirjottaneeni virheitä helposti. Mutta olen kuitenkin viime aikoina huomannut että niitä löytyy aika paljon täältä... Sorry about that!

6 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Japanissa näitä taitaa ainoastaan saadakin, siksi se lukee japaniksi. Itse ostin pienenä aina sellaista vaaleanpunaista pokemon-purkkaa lähikaupasta. Siinä purkkapaketissa tuli mukana aina sellainen kiiltävä pokemon-tarra, ja mulla on vieläkin tallella vanha tarrakirja joka on läntätty täyteen noita pokemoneja. :D

      Mua eivät kirjotusvirheet kommenteissa haittaa yhtään. Että jos et halua yhden virheen takia kirjottaa koko hommaa uusiksi, niin ei tietenkään tarvitse. :)

      Poista
  2. Mäki haluan maistaa Pokemon-purkkaa! :D Eikä kirjotusvirheet haittaa muuten yhtään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmh.. mulle kanssa! Ja hyvä etteivät virheet haittaa. ^^

      Poista
  3. Mullakin on lukihäiriö, joten ei haittaa yhtään! On muuten kivannäköstä purkkaa. Haluan tota ittelleni ja heti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä ettei haittaa. Mäki haluan maistaa tota! :D

      Poista