tiistai 16. kesäkuuta 2020

Galarian Slowbro (ja päivitys)

Heippa taas pitkästä aikaa!

Sen taitaa huomata aika selvästi, miten paljon mun töiden jatkuminen vaikuttaa postaustahtiin... Pahottelen tätä kovasti ja haluankin sanoa, että luonnostelen edelleen mm. fossiilipostauksia eteenpäin, eli vaikka mulla on taas paljon vähemmän aikaa kirjoitella blogiin, se pysyy mielessäni koko ajan ja koitan tehdä töitä sen eteen. Mulla ei ole tänään mitään varsinaista sanottavaa, mutta halusin koittaa kirjoittaa tällaisen pienen päivityksen, jotta pysyn edes jotenkin aktiivisena.


Paitsi että: Pokémon Swordin ja Shieldin ensimmäinen osa DLC-lisäpakettia on tulossa huomenna, sekä jokin siihen liittyvä mystinen videokin, joten kirjoittelen varmasti siitä jossain vaiheessa. Sitä ennen mainitsen kuitenkin pari sanaa yhdestä uudesta Pokémonista, jota en ole vielä kommentoinut: Slowbron uudesta Galarian formista! Kyseessä on tottakai jo kauan aikaisemmin paljastetun Galarian Slowpoken uusi muoto, joka on muuttunut Poison/Psychic-tyyppiseksi. Shellder on tällä kertaa tarttunut Pokémonin hännän sijaan sen käteen, ja kuljettaa purennallaan myrkkyjä Slowbro-paran elimistöön. Tämä on parantanut Slowbron reaktioherkkyyttä, minkä ansiosta Pokémon on vaihtunut laiskasta ja rauhallisesta olennosta paljon nopeammaksi ja vaarallisemmaksi ottelijaksi. Kädessä oleva Shellder toimii myös kätevänä aseena.

Mä tykkään Galarian Slowbrosta kovasti! En ole koskaan ollut mikään erityinen Slowpoken ja Slowbron fani, mutta nämä uudet formit ovat nostaneet mun intoa niitä kohtaan vähäsen. Slowbron uusi liilahtava väritys näyttää kivalta ja sen kädessä oleva Shellder näyttää jollain tavalla ihan tyylikkäältä. Aion ehdottomasti kokeilla Slowbrota otteluissa, ja olenkin koulutellut Galarian Slowpokeani sitä varten odotellessani kesää. Mä toivon, että näissä DLC:issä olisi enemmänkin uusia Galar-formeja, mutta mun toiveikkuus on laskenut kovasti uusimpien trailerien myötä, joissa ei ole näytetty mitään sellaista. Toki Game Freak saattaa piilotella vielä uusia juttuja, mutta jostain syystä mä epäilen sitä. Noh, huomenna se varmaan selviää. :)

Ihanaa kesää kaikille! Peskää edelleen käsiänne!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti