torstai 18. kesäkuuta 2020

Uusi Pokémon Snap! + muuta pientä

Pokémon Swordin ja Shieldin ensimmäinen lisäosa on vihdoin täällä: The Isle of Armor, jota en malta päästä kokeilemaan! Mulla oli eilen muuta ohjelmaa, joten en ehtinyt pelata vielä ollenkaan, mutta mä ostin sen tänään ja odottelen nyt että peli lataa. (◕◡◕) Kirjoitan lisäosasta jonkinnäköisen yhteenvedon sitten kun läpäisen sen tarinaosuuden, toivottavasti piakkoin tässä kesän aikana.

Tänään mä puhun kuitenkin ihan muusta, nimittäin eilen tulleesta Pokémon Presents-videosta, jossa paljastettiin uusia pienempiä Pokémon-pelejä. Videossa esiteltiin ensin kaksi pientä puhelinpeliä: Pokémon Smile, hampaiden harjauspeli xD, sekä Candy Crushmainen Pokémon Café Mix-älypeli. Näistä kumpikaan ei öh... herättänyt mussa minkäänlaista kiinnostusta. Pokémon Cafe Mix voi olla ihan hauska, ja se tulee puhelimen lisäksi myös Switchille, mutten usko ikinä kokeilevani sitä. Ja Pokémon Smile taas... En taida olla sen kohdeyleisö. :D Eikä varmaan moni muukaan joka katsoo livenä Pokémon Directejä, joten sinäänsä hassu paikka julkaista tuollainen peli. Musta vähän tuntuu, että Pokémon Smilesta voi hyvinkin syntyä jonkinlainen internet-meemi, kun kerran Pokémon Sleepkin päätyi sellaiseksi. xD Nooh, toivotaan että se auttaa joitain perheitä vaikeissa hampaiden harjaustuokioissa.


Näiden lisäksi Pokémon GO pääsi myös hetkeksi valokeilaan, ja videossa näytettiin siihen tulevia uusia juttuja, kuten Galarian Farfetch'd ja Mega-evoluutiot. Mä pelaan edelleen GOta aina silloin tällöin, mutta ottelen siinä tosi harvoin, ja keskityn enemmän Pokedexin täyttämiseen ja poksujeni kehittämiseen. Sen takia Mega Pokémonit eivät ole mulle mikään iso juttu, varsinkaan kun en muutenkaan pidä niistä. Mutta toivottavasti ne tuovat iloa niille, jotka ovat kaipailleet niitä.

Pokémon Presents-videossa oli vielä neljäs, Switchille tuleva, vähän suurempi peli, jota monet pokémonfanit ovat odottaneet jo kaksikymmentä vuotta: uusi Pokémon Snap! Mä pomppasin riemusta kattoon, kun tajusin mikä peli oli kyseessä, koska mäkin olen toivonut uutta Pokémon Snapia jo ikuisuuden. En ole loppujen lopuksi pelannut vanhaa Nintendo 64-konsolille tullutta Snapia kauheasti, mutta tykkäsin aina pelin konseptista ja gameplaysta tosi paljon. Tämä uusi Switchille tuleva Snap on vielä rakennusvaiheessa, joten voi mennä pitkään ennen kuin peli julkaistaan. Se ei kuitenkaan haittaa mua yhtään, vaan tykkään että on jotain mitä odottaa. Peli näyttää tosi kivalta!


Ja odottamisesta puheen ollen, Presents-videossa mainittiin vielä se, että Pokémontiimillä on jokin iso projekti tuloillaan, josta he kertovat lisää uudessa videossa ensi viikon keskiviikkona. Mielenkiintoista! Onko mitenkään mahdollista, että tämä olisi vihdoin ja viimein ne kovasti odotetut Sinnoh-remaket? Vai tuleeko sieltä Let's Go Togepi ja Marill? :D Monet tuntuvat olevan ärtyneitä, ettei tätä projektia näytetty tässä eilisessä videossa, mutta mun mielestä on tosiaan vaan mukavaa, että on jotain mitä odottaa. Ehkä mun elämässä on niin vähän sisältöä, ettei mulla ole muuta odotettavaa, kuin Pokémon Direct. :') Pitää kai vain toivoa parasta ja pelätä pahinta. Sinnoh-remaket olisivat mahtava yllätys, kun taas Pokémon Potty Time ei niinkään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti