perjantai 25. joulukuuta 2015

❅ Iloista Joulua! ❅

Joulu tuli tänä vuonna niin äkisti, että on ihan vaikea uskoa että se on jo ohi! Tai ainakin aatto on.

Olen vähän harkinnut vaihtavani The Blue Salamanderin ulkoasua, mutta samalla taas en oikein tiedä pitäisikö. Mulla on ollut tämä sama ulkoasu ja tyyli nyt jo kaksi tai kolme vuotta (?) ja olen sen takia aika kiintynyt siihen. Toisaalta taas se tuntuu sen vuoksi turhan vanhalta, ja musta tuntuu että se kaipaisi uudistusta. Mulla on aina hankaluuksia tehdä tällaisia päätöksiä, joten mietin asiaa vielä. :D Ehkä pieni muutos olisi ihan virkistävää, vai mitä sanotte?

Joka tapauksessa, tällä postauksella ei ole oikein mitään varsinaista ideaa. :D Kunhan halusin toivottaa kaikille teille lukijoille oikein iloista Joulua! Toivottavasti saitte paljon Pokemon-aiheisia lahjoja ja kaikkea muuta kivaa! <3

8 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Meikä sai nintendo new 3ds-laitteen. Mutta aika hölmöä että mukana ei tullut laturia? Omega rubyn aloittamista odotellessa hyvää joulua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että sait 3DS:n. Se on kyllä vähän hassua ettei sen kanssa tule laturia. Ilmeisesti syy tähän on se, että monilla jotka ostavat 3DS-laitteen, on jo entuudestaan DS ja sen mukana tullut laturi. Näin mä ainakin olen lukenut jostain. :D

      Hyvää Joulua sullekin!

      Poista
  3. Hyvää Joulua Kawa! :)

    VastaaPoista
  4. Hyvää myöhästä Joulua ja onnellista Uutta Vuotta!

    VastaaPoista