torstai 13. helmikuuta 2020

Aloituspokémonien Gigantamax-muodot

Pokémon Home otti ja ilmestyi saataville, jonka ansiosta mun hiljaiselossa lipunut Pokémon-innostukseni nousi pitkästä aikaa taas ylemmäs. Niinpä mä päätin vihdoin ja viimein kirjoittaa Galarin aloituspokémonien tulevista Gigantamax Formeista muutaman sanan, mikä mun piti tehdä jo viikkoja sitten. Hupsista... Toivottavasti tämä aihe vielä tässä vaiheessa kiinnostaa.

Ensimmäisenä kuitenkin maininta Venusaurista ja Blastoisesta, sillä Game Freak on ihme ja kumma huomioinut tämän kaksikon Charizardin lisäksi, ja antanut niille omat Gigantamax-muotonsa! Tämä on rehellisesti yksi kivoimpia asioita mitä mä näin koko DLC-trailerissa, koska mua ottaa niin hirveästi päähän Charizardin ylihuomio. Se ei olisi puoliakaan niin ärsyttävää, jos Venusaur ja Blastoise saisivat edes jakaa valokeilan tuliliskon kanssa, mutta se on käynyt aina vain harvinaisemmaksi ja harvinaisemmaksi. Onneksi tulevat lisäosat kuitenkin nostavat nämä undermonit uuteen nousuun ja onneksi molempien Gigantamax-muodot näyttävät mielestäni hienoilta! Blastoisen kilpi kasvaa valtavaksi aseiden täyttämäksi sotalinnoitukseksi ja Venusaurin kukkanen leviää valtavaksi hatuksi. :D Tykkään siinä mielessä Blastoisen formista enemmän, että siinä on tällä hetkellä mielestäni enemmän ideaa, kun taas Venusaurin Ginantamax on paljon tylsempi ja jollain lailla mielikuvituksettomampi. Silti, jokin tuossa kukkahatussa mua viehättää, tai ehkä se on vain mun rakkauteni Venusauria kohtaan, mikä saa mut hymyilemään aina kun näen sen Gigantamax-formin. :D Tykkään kuitenkin molemmista, enkä malta odottaa että pääse näkemään ne itse peleissä!



Rillaboomin Gigantamax-muoto muuttaa apinan pienen puurummun valtavaksi rumpusetiksi, jota Pokémon soittaa niin lujalla äänellä, että sen sanotaan kuuluvan merten yli muihin regioneihin asti. Rummuista on tullut osa Rillaboomia, jonka takia se pystyy soittamaan useammilla raajoilla entistä taidokkaammin. Vaikka en tykkää Rillaboomin designista normaalisti, mä tykkään sen Gigantamax-muodon ideasta tosi paljon, ehkä jopa eniten kaikista Galarin starttereista. Sen metsämäinen rumpusetti on tyylikäs, vaikka itse apina ei olekaan mun mielestä mikään kaunein tekele.


Gigantamax Cinderacen korvat ovat kasvaneet valtaviksi ja jänön alle on muodostunut valtava tulipallo, jolla se seisoo. Potkaistessaan tulipalloa, Cinderacen otteluvietti siirtyy pupusta itse palloon, mikä saa sen syöksymään vastustajiin valtavalla teholla. Cinderacen Gigantamax-muoto on musta ihan ok, mutta kuten Venusaurinkin kohdalla, tuntuu vähän tylsältä ja yksinkertaiselta. Ei siinä kuitenkaan mitään vikaa ole, mutta se on varmaan näistä vähiten suosikkini. Tykkään kuitenkin Cinderacen jättikorvista tosi paljon. :D


Inteleon muuttuu Gigantamax-formissaan valtavan korkeaksi torniksi, joka muodostuu sen omasta pitkästä hännästä. Inteleon pystyy näkemään tornin huipulta todella pitkälle ja osaa mitata täydellisesti tarvitsemansa ampuma-etäisyyden. Inteleonin Gigantamax-muodolle ei voi kun vähän nauraa, mutta siis tietenkin hyvällä tavalla. :D Ihan mahtavaa, että siitä muuttui kirjaimellisesti tarkka-ampujan tähystystorni ja saipa lisko käteensäkin kunnon tarkkuuskiväärin. En kestä. :'D Ihan mahtavaa että mä pääsen kokeilemaan tätä mun omalla Inteleonillani, koska tykkään tästä muodosta tosi paljon! Niin huvittava, mutta tyylikäs. :D


Näiden kaikkien lisäksi saamme vielä ainakin pari Gigantamax-muotoa, jotka kuuluvat Isle of Armor-lisäosassa olevalle Urshifulle. Mulla ei kuitenkaan ole niistä oikeastaan mitään sanottavaa, varsinkin kun niitä ei ihan täysin trailereissa näytettykään. Kiitos jälleen kerran kaikille teille lukijoille kärsivällisyydestä, kun mä taistelen burnouttiani vastaan ja koitan päivitellä blogiani mahdollisimman usein. Toivon saavani vihdoin ja viimein kirjoitettua mielipiteeni Pokémon Shieldistä mahdollisimman pian - sitä ennen ihanaa helmikuuta teille kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti