tiistai 25. elokuuta 2015

Jeeeeeeee!!

KATSOKAAPA MITÄ IHANUUKSIA POSTI TOI:


Kuten voi varmasti kuvitellakin, olen ihan yli-innoissani tästä. Koska meikäläinen innostuu ihan liian herkästi, ihan liikaa kaikesta. :D Hankin tuollaisen söpön Yoshi-3DS:n, koska pidän kyseisestä hahmosta tosi paljon. Peliä en ole vielä ehtinyt kokeilla, mutta eiköhän sitä tule pelailtua myöhemmin tänään vielä monta monta tuntia. :D Varautukaa siis aikamoiseen Pokemon Y-postausten spämmäykseen piakkoin...

Mulla ei oikeastaan ole tällä hetkellä vielä mitään muuta asiaa. Teki vain niin hirveästi laittaa tuo kuva tänne blogiin kaikkien nähtäville, koska olen niin iloinen. :D Pokemon Y on itse asiassa ensimmäinen Pokemon-peli jonka mä ostin oikeasti ihan itse omakseni kaupasta, enkä saanut sitä jostain muualta. Kiinnostaisiko muuten ketään postaus, jossa mä kertoisin mitä kaikkea Pokemon-aiheista kamaa (tai krääsää) mä oikein omistan?

Pokemon Y-postausten lisäksi koitan jatkaa pian kirjoittamista Top 10 Pokemon-leffoista ja vähän jostain muustakin sekalaisesta. Saatan mainita Animestakin pari sanaa, vaikka lopetinkin jaksopostausten kirjoittamisen. Aloitin myös kirjoittamaan mielipidettäni kolmannen sukupolven Pokemoneista, mutta sen kanssa tulee kestämään vielä tosi pitkään.

Ei tässä muuta tällä kertaa. Nyt pitää mennä koska Sycamore odottaa! :D

6 kommenttia:

  1. En malta odottaa postauksiasi!:D Ne on niin mahtavia ja todella mukavaa lukemista:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mi-Mitäääh? Voi kiitoksia! Kiva kuulla että tykkäät lukea niitä. :D

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! :D Hankin sen Friend Codeni käsiini piakkoin.

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. Juu tiedän. Kirjoitan sen koodin ylös seuraavalla kerralla kun aukaisen 3DS:n. :)

      Poista