sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Pukuja Pikachulle

En oikeasti osaa yhtään sanoa mitä mieltä olen näistä!




Olen aina toivonut, että jonain päivänä pokemoneille pystyisi peleissä laittamaan jotain vaatetta päälle. Olin kuitenkin ajatellut että vaatekappale olisi pieni rusetti tai vaikkapa huivi kaulassa, eikä mikään jättipuku kuten noilla Pikachuilla. Mulla on jotenkin tosi ristiriitaisia ajatuksia noista Pikachuista, enkä millään osaa pukea sanoiksi mielipidettäni niistä. :S

Tietty me ei vielä tiedetä täysin, että mitä nuo puvut ovat. Pystyykö niitä pitämään aina? Vai pelkästään Pokemon Amiessa tai joissain muotiesityksissä? Jaa-a. Outoja ne kyllä ovat, mutta jotkut noista puvuista ovat kyllä ihan hauskankin näköisiä. Ainakin tuo Idol Pikachu (vaaleanpunainen kukkamekko) tai Masked Pikachu (painijan maski päässä) ovat ihan söpöjä. :3

Mutta en tiedä... Katsotaan nytt ja odotellaan tarkempaa tietoa noista puvuista. Pystyyköhän niitä pukemaan muillekin pokemoneille, vai pelkästään Pikachulle? Niin paljon kysymyksiä, mutta niin vähän vastauksia. :D Oikea Pika-mysteeri.

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kauheasti jaksa puhua noista Mega-muodoista kun ne eivät juuri ollenkaan kiinnosta mua... En edes tiedä tarkalleen millä kaikilla pokemoneilla on Mega-muodot! :P

      Poista