sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Hyviä uutisia!

Kyllä, nyt se vihdoin tapahtui: tilasin netistä uuden tietokoneen! :) Mikä tarkoittaa sitä, että pääsen jatkamaan blogin aktiivisempaa elämää pian! Lisäksi jatkan Pokemon White 2:n pelaamista, ja aloitan pian pelaamaan myös Pokemon SoulSilveriä. Jihuu! Olen niin iloinen että pystyn vihdoin jatkamaan tätä kunnolla. Mulla on ollut ikävä mun blogiani. :3

Ja mitäs ihmettä täällä blogissa on tapahtunut? Täällä on käynyt tällä hetkellä 10 000+ sivun katselijaa! :O Ääääk! Siitä valtava kiitos! En olisi ikinä uskonut että täällä blogissa kävisi niin paljon lukijoita. Alkutavoite oli saada jotain 500 sivun katselua, ja nyt niitä on vähän yli 10 000! Huh-huh sentään!
Oikeasti, jokainen joka käy täällä lukemassa mun höpinöitäni on ihana! Musta on todella kivaa huomata että täällä käy porukkaa. Ei sen takia, että olisi kivaa olla suosittu, vaan nimenomaan siksi, että mä osaan (ilmeisesti) ilahduttaa niin monia ihmisiä mun teksteilläni. :) Se on mun blogini idea, ja se on mulle tärkeää. Kuulostaa ehkä vähän pöhköltä, mutta näin mä ajattelen. :3

Kiitos kaikille sivuilla kävijöille ja lukijoille! Tästä on hyvä jatkaa uudella koneella!

Halihyökkäys Brockin tapaan teille kaikille!

4 kommenttia: