tiistai 4. helmikuuta 2014

Sinnoh: Piplup

#393 PIPLUP

Piplup on oikeastaan tosi kiva pokemon, vaikka en olekaan käyttänyt sitä koskaan tiimissä. Se on välillä ollut musta vähän ärsyttävä Animessa, varsinkin sen ääni aaaah! Se jaksaa ärsyttää mua välillä tosi paljon, vaikka välillä se kuulostaa musta ihan söpöltä. Dawnin Piplup oli mun mielestä kuitenkin ihan kiva pokemon, varsinkin kun se roikkui aina ulkona pallostaan. Kivaa että Pikachu sai vähän matkaseuraa. :D

Ihmettelin aina että miksei Piplupista kehittynyt jääpokemonia, kun se on kerran pingviini. Se olisi sopinut musta paremmin kuin Steel, mutta en kuitenkaan valita, koska Steel on yksi mun lempi-tyypeistäni. :3 Ehkä olisi pitänyt valita Piplup aikoinaan aloituspokemoniksi Turtwigin sijaan.

Arvosana: ★★★★
_________________________________________________________________________________ 

#394 PRINPLUP

Prinplup on jotenkin jännä pokemon. Se on musta tavallaan ihan söpö, mutta toisaalta taas outo ja ruma. :D En osaa oikein sanoa siitä mitään. Mulla tuppaa käymään näin aina välillä startterien toisien muotojen kohdalla.

Mä kuitenkin rakastan pingviinejä, niin pakkohan mun on tästä pitää, vaikken oikein keksikään yhtään mitään sanottavaa. Nyt mä haluan yhtäkkiä nähdä Prinplupia enemmän Animessa. :D

Arvosana: ★★★★
_________________________________________________________________________________ 

#395 EMPOLEON

Empoleon on ihan kiva pokemon. Siinä on vähän liikaa kaikkia ylimääräisiä ulokkeita ja härpäkkeitä, mutta muuten tykkään sen designista paljonkin. Se on tuollainen mukavan majesteettisen näköinen, ihan niin kuin Keisaripingviinin tulee ollakin. :3

Mun mielestä Empoleon ei kuitenkaan sovi oikein Steel-tyyppiseksi, vaan näkisin sen enemmän Ice-tyyppisenä. Mutta toisaalta taas mä ymmärrän hyvin miksi se on laitettu Steel-pokemoniksi. Onhan se täynnä kaikkea teräs-roinaa, ja nuo sen siivetkin ovat tuollaiset terävät.

Arvosana: ★★★★

6 kommenttia:

  1. Empoleon on kyllä upea pokemon. Piplupista en hirveesti välitä, mutta siitä kehittyy niin hieno että tykkään sen kaikista muodoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Empoleon on kyllä hieno. Piplup ärsyttää mua välillä, mutta on se musta kuitenkin ihan söpö. :)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, mäki haluan Empoleon-figuurin! Multa löytyy kyllä Prinplup-figuuri. :D

      Mä olen aina jotenkin pitänyt Steel-pokemoneista, koska ne ovat niin vahvoja. Ja tilanne sen kun paranee kun ne ovat nyt vahvoja Fairy-tyyppejäkin vastaan! :)

      Poista
  3. Piplup on ihan söpö Pokemon :3
    Empoleonkin on aivan mahti, nuo 'teräs-roinat' koko Pokemonissa tekee siitä erään lemppareistani. Prinplup taas on ihan perus Poke, se ei ole kauhean kiinnostava. Vihaan sen naamaa :'(
    Hei, tämä on todella mahtava blogi! Alan käymään täällä hieman useammin;3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin. :3 Ja Empoleon on kyllä hieno. Mun olisi ehkä pitänyt ilmaista nuo teräs-roinat jotenkin kauniimmin. Eihän ne mitään roinaa ole, vaan oikein upeat koristeet. :D Prinplup on musta myös ihan söpö, vaikka sen naama on kyllä kieltämättä vähän outo.

      Kiitos paljon! Kiva saada uusia lukijoita! :)

      Poista