lauantai 8. helmikuuta 2014

Johto: Chikorita

#152 CHIKORITA

Seuraavaksi nämä Johto-startterit alta pois. :3

Chikorita on musta todella suloinen ja ihana pokemon. Se on varmaan mun suosikki ruohostartteri, vaikka Bulbasaur tuleekin ihan kintereillä. Jotenkin Chikorita on vaan tuollainen ihanan yksinkertainen möykky, jossa kasvaa suuri lehti. :D Ei hyvän pokemonin luomiseen sen ihmeempiä tarvita.

Mä olen myös pitänyt aina Ashin Chikoritasta. Se oli aina jotenkin niin söpö, kun se oli mustasukkainen Pikachulle, ja lisäksi tykkään tosi paljon siitä jakosta missä Ash saa Chikoritansa. Se on muistaakseni yksi niistä harvoista Pokemon-jaksoista, joissa käytetään musiikkia muuallakin kuin vain tapahtumien taustalla. Johto-jaksot olivat kyllä Pokemonin kulta-aikaa. Ainakin mun mielestäni. ;)

Arvosana: ★★★★★
_________________________________________________________________________________

#153 BAYLEEF

Mikä tässä Bayleefissa on kun meinaan aina kirjoittaa sen nimen BayLEAF? Se jaksaa ärsyttää mua. :D Mutta kyseinen pokemon on kyllä ihana. Mä pidän tosi paljon kaikista Chikoritan muodoista, eikä Bayleef ole poikkeus. Tehän tiedätte miten paljon mä pidän dinosauruksista, joten pakkohan mun on pitää tästä Sauropodista. :3 Mä haluan nähdä myös Ashin Bayleefia enemmän Animessa!

Arvosana: ★★★★
_________________________________________________________________________________

#154 MEGANIUM

Meganium on yksi mun suosikki-pokemoneista! Se on vaan niin ihana! :) Ehdottomasti Chikoritan paras muoto, ja varmaan yksi parhaista ruohopokemoneistakin! Meganium on vaan niin söpö ja yksi harvoista pokemoneista, jota voin helposti kuvailla sanalla "nätti". Sillä sitä tämä olento on!

Myös Meganium muistuttaa dinosaurusta, joten plussaa siitäkin. ;) Lisäksi se näyttää musta jotenkin tosi vahvalta tyypiltä jolle ei pidä ryppyillä, mutta samalla myös jotenkin hennolta ja rauhaisalta joka ei tekisi pahaa kenellekään. Meganium on super-ihana!

Arvosana: ★★★★★

6 kommenttia:

  1. Chikoritan kehityskaari on todella hyvin onnistunut. Kaikki kolme Pokemonia muistuttavat tarpeeksi toisiaan, tämä on juurikin paras esimerkki siitä minkälainen kehitys Pokemoneilla pitää olla^^
    Chikorita on hieno ruohotyypin Pokemon, ja niin on myös Meganium. On Bayleefkin ihan ok, en vain pidä sen väristä.

    Hei muuten, olisi hauskaa jos Chikorita olisi poika, niin siitä kehittyisi Tropius:D Ja tytöstä taas Meganium. Joo, se olisi kyllä joidenkin mielestä turhaa ylistystä jotain startteria kohtaan, mutta onhan Charizardillakin kaksi mega-muotoa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen täysin samaa mieltä. Chikoritan kehityskaari on yksi parhaimpia ikinä. :)

      Oiii, nyt mä haluan että tuo mitä sanoit on totta! :D Mä olen aina jotenkin pitänyt Meganiumia ja Tropiusta hyvänä parina, joten tuo toimisi täydellisesti. Mikä ihana idea! ^^

      Poista
  2. Pidän tosi paljon Chikoritasta ja sen muodoista. Varsinkin juuri tuo Meganium on tosi ihana! :)

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista