sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Fairy-tyyppi

Mun oli tarkoitus kirjoittaa tämä postaus jo Ystävänpäivänä, mutta kiireitteni ja hajamielisyyteni vuoksi, se tulee tänne vasta nyt. :3 Eli ei tässä muuta kuin haluaisin vähän kertoa mielipidettäni uudesta Fairy-tyypistä, koska en ole puhunut aiheesta kauheasti mitään.

Mä oikeastaan pidän tästä uudesta tyypistä paljonkin. Aluksi tuntui oudolta saada pitkästä aikaa uusi tyyppi, koska meillä on ollut niin pitkään nämä vanhat. En ole myöskään koskaan tuntenut minkäänlaista tarvetta saada uusi tyyppi, mutta pakko myöntää että pidin tästä uudistuksesta. :)


Aluksi mun mielestä Fairy-tyyppi kuulosti oudolta ja jotenkin turhalta. Mutta ymmärsin pian että kaikki Jigglypuffit, Clefablet sun muut sopisivat täydellisesti tähän keiju-kategoriaan, joten toivotin tämän uuden tyypin avoimin mielin tervetulleeksi. Aluksi ajattelin että Fairy-tyypin sijaan oltaisiin saatu jokin muu samankaltainen tyyppi, kuten monesti mainittu Love, mutta se kuulostaa vähän oudolta ainakin mun mielestä. Millainen pokemon olisi Love-tyyppiä? o_o Ei tule kyllä kauheasti mitään mieleen...

Fairy on kuitenkin ihan hauska tyyppi-idea, ja se sopii monelle pokemonille. :) Tämän jälkeen en kuitenkaan haluaisi enää lisää tyyppejä, koska nyt niitä on mun mielestä ihan tarpeeksi. Pidän Fairy-tyypistä myös siksi, että ne ovat vahvoja Dragon-tyyppisiä pokemoneja vastaan. Hauskaa ajatella joku valtava Dragonite pelkäämään pientä Cleffaa. :D

Lyhyesti sanottuna, mä siis pidän Fairy-tyypistä. Ensin se vähän mietitytti mua, mutta tällä hetkellä pidän siitä enemmän kuin joistain vahoista tyypeistä. En malta odottaa että pääsen kokeilemaan Fairy-pokemonia tiimissäni. :)
_________________________________________________________________________________

Tässä vielä pikainen lista mun viidestä suosikki Fairy-tyypin pokemonistani (tällä hetkellä):

5. MARILL

Kyllä, pistin tähän listaan myös toisen sukupolven pokemonin. ^^ Marill on mun mielestä aina ollut todella suloinen pokemon, ja rakastan myös sen toista muotoa. Azurillista en kauheasti välitä, mutta kaipa se on ihan ok tapaus. :3 Jotenkin mun on vielä vaikeaa nähdä Marill Fairy-tyypin pokemonina, mutta kaipa se sopii sille. Tuntuu että kaikki tällaiset söpöt pikkuhiiret laitetaan Fairy-pokemoneiksi.

4. SYLVEON

Sylveon jotenkin yllätti mut. En ensiksi kamalasti välittänyt siitä, mutta yhtäkkiä mä olen alkanut rakastua siihen. Mä pidän monista Eeveen muodoista, joista Umbreon on varmaankin mun lemppari, mutta voi olla että Sylveon tulee listassa seuraavana. ;) 

3. SWILRLIX

Ihana, söpö, suloinen hattara. Tästä on vaan pakko pitää. :) Tuo sen söpö kieli vielä kruunaa tämän ihanuuden. Todella suloinen pokemon, vaikken pidäkään sen toisesta muodosta. Mukavan yksinkertainen otus, ja hattara on kertakaikkiaan ihastuttava idea designiksi. :3

2. DEDENNE

Dedenne on todella suloinen pokemon! Yksi mun suosikkipokemoneistani yleensäkin! :) Te varmaan tiedätte mun XY-Anime-kirjoituksieni perusteella miten paljon mä rakastan tätä sähkö-hiirtä, joten ei tarvitse sanoa siitä sen enempää. :D

1. KLEFKI

Mä rakastan Steel-pokemoneja yli kaiken, mutta Steel-Fairy kuulostaa melkeinpä vielä hienommalta! :D Mä myös pidän usein tällaisista esinepokemoneista, ja avainnippu on mun mielestä vaan ihan mahtava idea pokemoniksi. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta mun mielestä Klefki on myös tosi söpö. :3

4 kommenttia:

  1. Fairy-tyyppi :3
    Itsekin pidän Fairy-tyypistä. Minun suosikki Fairy-Pokemon on Swilrlix. Meinaan kirjoittaa sen kokoajan Swilrlick. :D Jotenkin tuo väärinkirjoitettu nimi on jäänyt mieleen.

    Pidän myös Klefkistä ja Dedennestä tosi paljon. Varsinkin Dedennestä. Klefki olisi varmaan kolmannes Fairy-tyypin listalla. Ja Dedenne toisena. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, Swirlix on kyllä ihana! :3 Tuo Swirlick-nimi kuulostaisi muuten melkeinpä sopivammalta kuin sen oikea nimi, varsinkin kun pokemon roikottaa koko ajan sen kieltä ulkona suustaan. :D

      Kelfki ja Dedenne <3 Pakko ottaa joku näistä kolmesta tiimiin!

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, olen kyllä iloinen siitä, että Fairy-pokemonit ovat vahvoja Dragoneita vastaan. Jotenkin tuo Dragon-pokemonien ylivoima jaksaa ärsyttää mua kauheasti.

      Aww, Keyblade-Klefki kuulostaa ihanalta! :D Pakko saada Klefki Pokemon Y-tiimiini. ;)

      Poista