lauantai 28. syyskuuta 2019

Sirfetch'd - uljas purjomiekkailija!

Kun Farfetch'din uusi kehitysmuoto Sirfetch'd paljastettiin muutama viikko sitten, pidin sitä sen verran pienenä uutisena, etten ajatellut kirjoittaa aiheesta ollenkaan omaa postausta. Mutta kun jäin pohtimaan asiaa tarkemmin, tajusin että juuri nythän mun nimenomaan pitää koittaa kirjoittaa kaikesta mahdollisesta, kun blogini on muutenkin ollut niin hiljainen! Pöhkö minä... Joten puhutaan Sirfetch'distä hieman:


Sirfetch'd on tottakai Farfetch'din uusi kehitysmuoto Galarissa, joka on tällä kertaa Fighting-tyyppinen. Kyseessä on jalo ja rehti miekkailija, joka harjoittelee taistelemista läpi elämänsä. Jalon luonteensa takia, Sirfetch'd on yleinen näky Galarin maalauksissa. Kun Sirfetch'din upea purjomiekka viimein jonain päivänä kuihtuu, lintu jättää taistelemisen taakseen ja siirtyy eläkkeelle.

Mä tykkään Sirfetch'distä kovasti! Olen aina tykännyt Farfetch'dista tosi paljon ja olen siksi hirmu iloinen, että tämä unohdettu lintuparka saa viimein ansaitsemaansa huomiota. Meinasin ottaa Farfetch'din tiimiini Let's Go Pikachussa, mutta se jäi tällä kertaa tekemättä. En kuitenkaan usko, että Sirfetch'd päätyy Galarin tiimiini. Tykkään sen ideasta ja designista - varsinkin tuo kilpi näyttä tosi hauskalta ja onhan nyt tuo ylipitkä purjomiekkakin vallan veikeä. :D Mutta Sirfetch'd ei kuitenkaan räjäytä mun tajuntaani sillä tavalla, että se olisi pakko saada mukaan tiimiin. Hieno Pokemon kuitenkin ja oikein hauska tapaus. Arvostan sitä, että Farfetch'd sai viimein uuden muodon, vaikkakin sitten ainoastaan Galarissa.

Huomenna pitäisi tulla uutta tietoa Pokémon-animen tulevasta Galar-kaudesta ja viikon päästä perjantaina on luvassa 24 tuntia videomateriaalia Galarin Glimwood Tangle-nimisestä metsästä! Eiköhän joskus sen jälkeen ole luvassa lisää postauksia, kun koitan saada kirjoitettua aiheista täällä. Siihen asti, oikein ihanaa syksynalkua teille kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti