keskiviikko 15. marraskuuta 2017

Kawan Top 5 pokepallot

Ultra Sun ja Ultra Moon ovat jo ihan kulman takana! Niistä on tullut näinä viimeisinä päivinä vielä pari pienempää uutta traileria, mutta niissä ei ollut mitään sellaista mistä keksisin postauksen verran puhuttavaa, joten en kirjoitakaan niistä mitään vaikka se oli alunperin ajatukseni. Sen sijaan päätin kirjoittaa jostain ihan muusta, nimittäin pokepalloista. Pokepallo on jännittävä hedelmistä valmistettu pieni laite, joka pitää sisällään joitain Pokemon-universumin yleisimpiä kysymyksiä. Nämä pallerot tulivat muutaman lähteen mukaan kouluttajien yleiseen käyttöön vuonna 1925, jolloin myös Pokemonit saivat taskuhirviö-nimityksensä. Pokepallot eivät ole kuitenkaan vain kiehtovia ja mystisiä, mutta myös tosi kivannäköisiä. Sen takia ajattelin tehdä tällaisen pienen postauksen, jossa luettelen viisi omaa suosikkipalloani. Nämä mun lempipallot ovat todennäköisesti monen muunkin mielestä niitä kivoimpia, joten on mahdollista että listani saattaa olla vähän tylsä. :D Mutta toivotaan että tästä tekstistä on edes jotain iloa! Lähdetään siis viidennestä pallosta kohti parasta:

Love Ball on sijalla viisi, vaikka en totta puhuakseni ole käyttänyt kyseistä pokepalloa melkein koskaan, ainakaan tiimini Pokemoneihin. Love Ball ei myöskään ole mielestäni mikään kauhean käytännöllinen tapaus, enkä keksi montaa tilannetta jossa sellaista oikeasti todella tarvitsisin. Love Ball on mun mielestä kuitenkin ajatuksena tosi kiva, koska kukapa ei tykkäisi lähettää Pokemoniaan kentälle pienten sydänten ympäröimänä? :D No joo, tuskin kauhean moni siitä oikeasti pitää, mutta muhun se uppoaa! Lisäksi Love Ball on nätin värinen ja siinä on kiva kuvio.

Luxury Ball ei myöskään ole ollut mulla kauheasti käytössä, mutta tykkään siitäkin silti kovasti. Luxury Ball ei ole ehkä tehokkain pokepallo maan päällä, mutta musta on mukava ajatella että se tuo pyydystetyn Pokemonin elämään pientä glamouria ja mukavuutta. :D Sitä paitsi pokepallo joka kasvattaa ystävyyttä on aina tervetullut, koska mä haluan aina olla parhaassa suhteessa poksujeni kanssa. Luxury Ball on myös kivannäköinen - jotenkin tuo musta ja punainen väri antavat siitä tosi coolin vaikutelman. :D Mimikyun Luxury Ball näyttää myös animessa upealta!

Dusk Ball on ollut mulla vähän enemmän käytössä, minkä takia se onkin päässyt tälle listalle näin ylös. Olen vain tosi tykästynyt Dusk Ballien luomaan violettiin savupilveen, joka pöllähtää aina esiin Pokemonin taikoutuessa ottelukentälle. Lisäksi mä pelaan Pokemonia usein iltaisin tai yöllä, joten poksujen sieppaaminen on vähän helpompaa pimeässä toimivan Dusk Ballin kanssa. Dusk Ballin design ei miellytä mua hirveästi - en tiedä miksi mulle tulee siitä mieleen samaan aikaan armeijan maastokuvio ja kurkkusalaatti ??? mutta ei se mikään ihan rumakaan ole.

Quick Ball on varmaan monen pelaajan lempipalloja, koska ainakin mulle tämä on ehdottomasti eniten käyttämäni pokepallo kaikista. Quick Ball on täydellinen Pokedexin täyttäjälle tai jos haluaa vain välttämättä pyydystää 30 Magikarpia ja Rattataa jotain hirmusuunnitelmaa varten, sopii se siihenkin. Quick Ball on todella käytännöllinen ja toimii ainakin mulla aina erinomaisesti ja luotettavasti. En tykkää Quick Ballin ulkonäöstä, vaan sen värit ovat musta aika rumat, mutta se ei haittaa tippaakaan kun pallo on muuten niin kätevä ja hyödyllinen.

Friend Ball on outo valinta laittaa mun suosikkipokepallokseni, koska en ole tainnut käyttää sellaista koskaan tiimiläiseeni. Mutta kuten mainitsin jo Luxury Ballin kohdalla, ystävyyttä nostavat pokepallot ovat mun suosikkeja. Friend Ball ei ole erityisen tehokas, mutta se ei haittaa yhtään. Eniten mä rakastan sen ulkonäköä, joka miellyttää mun silmääni jostain syystä ihan hirveästi. Vihreä on mun lempivärini, ja nuo söpöt punaiset pilkut näyttävät tosi kivoilta. Kaikin puolin hieno pallo!

4 kommenttia:

  1. Mun lempipalloja olis varmaan luxury ball ja master ball. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Master Ball on mainio muttei ihan päässyt mun listalleni. ;)

      Poista
  2. Omat lempipallot ovat varmaan dive, ultra ja quick ball

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinasin laittaa Ultra Ballin tähän listalle, mutta se jäi sitten kuitenkin pois. Hyvä pallo kuitenkin.

      Poista