tiistai 14. tammikuuta 2014

Sinnoh: Chimchar

#390 CHIMCHAR

Chimchar on taas yksi tulistartteri josta en tykkää. Yleensä nämä ensimmäiset muodot menettelee vielä ihan hyvin, mutta Chimchar on kyllä yksi kaameimmista aloituspokemoneista koskaan. En oikein tiedä miksi mä inhoan tätä apinaa niin paljon, mutta mä en vaan yksinkertaisesti voi sietää tätä pokemonia, enkä myöskään sen muita muotoja!

Chimchar on ainakin tosi ruma pokemon. Lisäksi on tylsää, että siitä kehittyy taas Fighting-tyyppinen. Mulle on myös tainnut jäädä Chimcharista vähän huono kuva, koska mun huonolla huumorilla varustettu pikkuveljeni sanoi että tuo Chimcharin hiustupsu näyttää ihan joltain kakkakasalta. Ja pakko myöntää että se näyttää siltä vähän munkin mielestä, nyt kun joku huomautti asiasta. :P

Chimcharin arvokkuus on siis mun silmissäni tosi matalalla, joten ihan ymmärrettävää etten mä pidä siitä juuri yhtään. Ärsyttää että Ashinkin Chimcharilla oli Animessa niin jotenkin hieno tarina, mutta en tuntenut mitään myötätuntuo sitä apinaa kohtaan, koska inhoan Chimcharia vaan niin paljon...

Arvosana: ★
_________________________________________________________________________________

#391 MONFERNO

Monferno on tästä evoluutiokaaresta varmaan mun suosikkini, vaikken siitäkään nyt niin kauheasti välitä. Monfernossa on kuitenkin jo vähän tyyliä. Heheh. Tykkään nimittäin sen designista jonkin verran. :D Ei se mikään maailman upein otus ole, mutta siedettävä kuitenkin.

En nyt kuitenkaan osaa sanoa mitään muuta hienoa Monfernosta. Ihan näin lyhyesti sanottuna koko apina on aika tylsä tapaus.

Arvosana: ★★
_________________________________________________________________________________

#392  INFERNAPE

Sitten tämä kaamea rumilus! Olen Infernapen ja Blazikenin kanssa aika samoilla linjoilla. Molemmat ovat tylsiä ja rumia, ja varsinkin Infernape on jotenkin ihan liian täynnä kaikkea ylimääräistä! Ilman noita keltaisia kiemuroita, Infernape näyttäisi edes vähän järkevämmältä. En vaan pidä tästä tyypistä yhtään. Enkä voi muuten sietää Ashin Infernapea! Yöh mikä apina! D: Roskiin vaan!

Arvosana: ★

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se ihan voimakas pokemon, mutta jotenkin mä en vaan pidä siitä. :)

      Poista
  2. Mä pidän Infernapesta! Ehkä se on vähän ruma, mutta se on tosi vahva. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en vaan tykkää siitä yhtään! Olkoon miten vahva vaan! :P

      Poista