torstai 9. tammikuuta 2014

Hiljaista on...

Haluan vaan pahotella miten vähän mä olen viime aikoina päivittänyt blogia. Olen ollut Joulun ja oikeastaan koko loman aikana hirveän kiireinen ja tehnyt kaikkea muuta, joten mulla ei ole jäänyt juurikaan aikaa blogille. Samoin nyt alkuvuodesta kun arki pamahti takaisin käyntiin, niin olen ollut vähemmän tietokoneella ja enemmän kirjojen ääressä...

Mutta pelailin White kakkosta hieman eteenpäin ja kirjoitan siitä toivottavasti pian. Älkää huoliko, en mä mihinkään ole kadonnut. ;D Jatkan Pokedexinkin kirjottamista varmaan pian, ja XY-kausihan lähtee käyntiin ensi viikolla. Sitten tekstiä tulee varmasti useammin.

Vielä bonuksena tähän postaukseen kuva Dedennestä koska aww... se on niin suloinen!!

7 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En vielä. Höööh! :( Mulla on viime aikoina kulunut rahat kaikkeen muuhun, niin en ole vielä saanut hankittua kyseistä laitetta. Mutta saan sen toivottavasti pian! Varmaan tässä kevään aikana.

      Onnea autokouluun! Itselläkin alkaa se pian! :) Hyppytunnit on ihan mukavia. Itse olen tällä hetkellä töissä, enkä kyllä kaipaa koulumaailmaa yhtään! :D

      Poista
  3. Ei ainakaan mua sun tauot haittaa yhtään. Musta on vaan helpompaa kun muistan tulla tänne niin harvoin, niin sitten ei ole kauheasti kiinniotettavaa jos tekstiä on tullut vähemmän. Älä kuitenkaan loukkaannu, musta on kivaa jos kirjotat paljon! Voi kauhea kun tuli outo kommenti. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva tietää! Eikä tuo ollut mikään outo kommentti. Sitä paitsi mä pidän oudoista, hehe! ;) Olen itsekin oikea kummallisuus joskus.

      Poista
  4. Alkaako XY-kausi jo ensi viikolla? Mahtavaa! :D
    Olen katsonut vaan ne kaksi ensimmäistä jaksoa englanniksi. En jotenkin jaksa katsoa sarjaa japaniksi, vaikka se ihan kivalta kuulostaakin alkuperäisillä äänillä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jo vain! Lauantaina kuten aina! Yaaaay! :D
      Itsekin katson Pokemonia aina englanniksi. Onhan se varmaan parempi japaniksi, mutta jotenkin tykkään seurata sitä enemmän enkuksi dubattuna. Tsekkaan kuitenkin aina kaikki japaninkieliset alkutunnarit, koska ne on yleensä ihan mahtavia! ;)

      Poista