tiistai 5. tammikuuta 2021

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Oikein hyvää (hivenen myöhäistä) Uutta Vuotta kaikille! :)

Olette varmasti taas huomanneet, että The Blue Salamander on ollut jonkinlaisessa talvihorroksessa, enkä ole kirjoitellut tänne aktiivisesti. Tämä johtuu edelleen mun kiireisestä elämäntilanteestani, sekä kaikesta inhottavasta minkä kanssa koko maapallo tällä hetkellä painii, mikä aiheuttaa myös stressiä ja näin väsyttää itse kutakin. Ja mä en tykkää kirjoittaa blogiini väsyneenä. Mutta kuten olen maininnut aiemmin, blogini elämä on nyt tällaista. En kirjoita yhtä usein, mutta en ole lopettamassa postailua myöskään pitkään aikaan. :)

Halusin kuitenkin kirjoittaa nyt vuodenvaihteessa tällaisen hyvin lyhyen päivityksen, ilmoittaakseni vain että olen edelleen täällä ja mietin blogiani koko ajan. Olen kirjoitellut tässä joulun alla yhteenvetoa Crown Tundra-lisäosasta, minkä koitan julkaista ihan pian, toivon mukaan muutaman päivän sisällä. Valtava kiitos kaikille, jotka palaavat edelleen tänne lukemaan mun juttuja! Olette ihan parhaita ja halaisin teitä kaikkia jos voisin! <3

Toivotaan että vuosi 2021 tuo meille kaikille iloa, ja että asiat alkaisivat kääntyä parempaan suuntaan! Vaikka maailman tilanteessa näkyy pientä toivoa, ei unohdeta miten tärkeää sääntöjen nuodattaminen on. Joten pitäkää ne maskit vielä kasvoillanne ja turvavälejä toisiinne! Pysytään kaikki yhdessä terveinä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti