tiistai 22. huhtikuuta 2014

Kaikki hajoaa

Voi tätä huonojen uutisten määrää! Tai no.. ei tämä niin kamalaa ole, mutta harmittaa kuitenkin. Nimittäin tarkoitukseni oli ostaa ihan tässä muutaman päivän sisällä 3DS sekä Pokemon Y, mutta arvatkaapa mitä tapahtui? Kännykkäni ja kuulokkeeni molemmat hajosivat. D:

Miksi kaikki mun elektroniikka hajoaa käsiin? Nyt joudun sitten hankkimaan uutta tavaraa, jonka vuoksi en saa vieläkään hankittua 3DS-laitetta. Höööööh. :S Lisäksi en saakaan sitä vanhaa tietokonetta, jonka ansiosta olisin voinut olla paljon aktiivisempi täällä. Sen sijaan joudun vähän odottelemaan, ja pääsen kirjoittamaan useammin varmaan vasta joskus kesällä.

Harmittaa, harmittaa... Mutta mun optimisti-mieltäni ei kyllä pilaa mikään, hahah. :D Kyllä tämä tästä vielä hyväksi muuttuu. Pitää vaan muistaa ettei elektroniikkaan ole koskaan luottamista.

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui, ei saa pelotella! :D Onneksi niitä myydään vielä.
      Se oli sellainen Nokian älypuhelin. Toimi ihan hyvin, mutta meni mokoma hajoamaan. Tosin syy ei ollut puhelimen vaan itseni, koska se putosi lattialle... D:

      Hahah, en itsekään tiedä enää että pitäisikö nauraa vai itkeä kaikelle mun huonolle onnelleni. Voi kauheaa jos auto jäisi tielle! En uskalla kohta enää ajaa. :D

      Poista
  2. Voihan harmin paikka! D:
    Oliko se älypuhelin? Vai tavallinen kännykkä? Älypuhelimet hajoavat herkemmin. Minulla on Samsungin älypuhelin, toiminnassa ollut jotain... Pari vuotta? Se on kyllä totta ettei elektroniikkan pidä luottaa. Itselläni ei ole onnekseni hajonnut vielä yhtään elektroniikkaa. (Muistaakseni)
    Optimistina on hyvä olla! :'3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli sellainen Nokian älypuhelin. Se ei ehtinyt olla mulla kuin joku puoli vuotta, kunnes se nyt meni värinähälytyksen seurauksena värisyttämään itsensä alas pöydältä, hajoten ihan tohjoksi. :S Ostin uuden puhelimen, joka on tällä kertaa joku Samsungin älypuhelin. Toivotaan ettei se hajoa!

      Heh, joo! Elektroniikkaan ei ole aina luottamista. Mä olen onneksi parantumaton optimisti. :D

      Poista